Saturday, May 18, 2013

Anda sering tak cukup duit??
Kan anda ada handphone !!

Tahukan anda bahawa talian
TuneTalk/ToneExcel
merupakan satu-satu talian yang anda boleh gunakan sebagai talian handphone dan dalam masa yang sama boleh mengeluarkan $$$$$$$$$$$$$$


Assalamualaikum..

Disini saya ingin menawarkan kepada anda untuk menggunakan
Talian prabayar (Prepaid) TuneTalk melalui program ToneExcel.

Dengan hanya bertukar menjadi pengguna talian prepaid TuneTalk/ToneExcel, anda akan mendapat banyak kelebihan.

Pertama:
Anda akan dilindungi dengan insuran kemalangan (PA) dari Oriental Capital Insuran sebanyak RM100,000. Wow! Dengan satu kelebihan sahaja, ia sudah membezakan dengan telco yang lain. Dulu anda pakai handphone, kalau apa-apa berlaku, ada telco handphone anda nak bagi duit pada anda atau keluarga anda?

Kedua:
Setiap kali anda topup, anda akan dapat  point dan apabila dikumpulkan boleh ditukarkan kepada tiket kapal terbang AirAsia. Siapa nak bagi? Selama ini ada topup, ada ke dapat point yang boleh bawa anda jalan2 secara percuma?

Ketiga:
Anda boleh kekalkan no lama kedalam simkad tunetalk ini. Mungkin ada sedang pakai no telipon dari telco yang lain, dan anda sangat sayang no tersebut, anda boleh kekalkan no tersebut kedalam simkad toneexcel ini, asalkan no lama itu diregister dengan nama anda.

Keempat:
Anda boleh top-up dimana2 kedai yang jual topup di seluruh Malaysia dan juga secara online. Walaupun TuneTalk masih baru berbanding dengan telco yang lain, tetapi kemudahan untuk mendapatkan Topup adalah setaraf dengan mereka.

Kelima:
Anda boleh buat $$$$$$$$$$$$$$$$$$ dengan simkad ini!
Lihat dulu video dibawah ini, ia boleh mengubah kehidupan anda sampai bila-bila.




Lihat, anda boleh dapat komisyen jika anda mempromosikan simkad ini kepada orang lain. Seorang sahaja anda anda promote anda dapat RM20, kalau ada promote 10 orang anda akan dapat RM200. Kalau anda promote 100 orang anda akan dapat RM2,000. Kalau promote 1000 orang anda akan dapat RM20,000.00
Siapa nak bagi? Pernah telko anda sebelum ini beri komisyen jika anda promote produk mereka pada orang lain? Rasanya tak pernah.

Bukan itu sahaja, setiap kali mereka topup, anda dapat lagi komisyen sebanyak 6% untuk level pertama. Maknanya jika mereka topup tiap-tiap bulan, maka tiap2 bulanlah anda akan dapat komisyen. Mereka topup bukan perlu jumpa anda, mereka boleh topup di mana-mana kedai seluruh Malaysia, seolah-olah semua kedai diseluruh Malaysia tersebut jadi kedai anda. Ini bukan bisnes jual topup, ini bisnes TuneTalk / ToneExcel.

Suruh ahli keluarga anda juga pakai simkad ini, bila mereka topup anda akan dapat komisyen, kalau pun tidak memang suami/isteri dan anak2 anda pakai handphone juga, mereka top up juga, tapi sekarang ini jika mereka topup siapa yang makin kaya?

Anda tidak akan jumpa bisnes yang lebih mudah daripada bisnes ini, kerana apa, untuk mengembangkan bisnes dan empire anda ini, anda HANYA PERLU TAHU SMS sahaja. Anda TIDAK PERLU ADA PENGETAHUAN KOMPUTER langsung. Jika anda ada handphone dan tahu SMS, maka anda boleh menjalankan bisnes ini. Jika anda jalankan bisnes ini anda sudah berpeluang menjana pendapatan setiap bulan.






Saya pasti anda boleh buat jauh lebih baik dari ini, saya amat yakin, manakala usaha saya selama dua tahun lebih telah mendatangkan hasil seperti diatas, dan komisyen tersebut dimasukkan terus kedalam bank anda setiap 21~23 hb sehingga ke hari ini Sabtu 18. May 2013. Siapa nak bagi komisyen sebanyak itu tiap2 bulan? Topup anda tetap tidak berubah, kalau dulu anda topup tiap2 bulan contohnya RM50, bila buat bisnes ini bukannya anda perlu topup lebih, tetap sama juga.
Rakan-rakan ! Buatlah bisnes ini, rugi sangat-sangat jika anda tak buat!

Pandangan peribadi saya mengatakan, suatu hari nanti TuneTalk akan menjadi talian telco terbesar di negara Malaysia ini, mengalahkan maxis, celcom dan digi. Tahun bila, saya tak tahu lagi.

Pandangan peribadi saya mengatakan, suatu hari nanti ToneExcel akan menghasilkan beberapa jutawan yang mempunyai pendapatan ratusan ribu ringgit setiap bulan, mungkin anda dan juga mungkin saya. Yang pasti orang yang rajin dan konsisten dalam mempromosikan bisnes ini, setakat ini tiada yang kecewa dan mereka menikmati hasil apa yang mereka usahakan.

Bisnes ini kena cari orang ke? Sudah tentu! Kalau ingin mendapatkan pendapatan yang lumayan, pastinya ianya datang dari berniaga, kalau ingin berniaga, pastinya kena jumpa orang dan buat sales, kalau buat banyak sales, bisnes anda akan berkembang. Kalau tak mahu jumpa orang, tak perlu buat sales, kalau tak perlu buat sales, tak perlu ada bisnes, kalau tak ada bisnes, tiada peluang untuk mendapat wang tambahan yang lumayan.



Maklumat asas mengenai simkad/talian Tune Talk melalui Program ToneExcel:

1) Harga sekeping Simkad ToneExcel ini adalah RM80 (di dalamnya terdapat Topup RM30)

2) Talian yang digunakan adalah talian TuneTalk (dimiliki oleh TuneGroup dan juga Celcom)

3) Kadar panggilan seminit adalah 32 sen, sms 13 sen dan surfing internet 10 sen/Mb

4) Untuk melayakkan anda mendapat komisen ialah dengan topup minima RM20 setiap bulan

5) Untuk data package, ada yang RM17 seminggu, ada yang RM64 sebulan 1Gb, ada yang RM99 3 Gb -  Untuk keterangan lanjut tentang data package ini boleh hubungi 010-5000 969

(Gambarajah) Contoh anggaran level pendapatan yang akan anda perolehi.

Maklumat Pembayaran Komisyen di Program ToneExcel:

1. FastTrack Bonus: Setiap seorang yang anda sendiri taja, anda akan diberikan bonus RM20 dan anda boleh taja seberapa ramai yang anda suka, tiada limit. Jika anda menaja dari 1-15hb, bonus akan dibayar pada hujung bulan, jika anda menaja dari 16-31hb, bonus akan dibayar pada 11hb berikutnya. Setiap pembayaran bonus akan di tolak RM3 untuk kos pengurusan.

2. Komisyen Top-up: Setiap orang yang anda taja sendiri, dipanggil Level-1, dan sesiapa yang ditaja oleh Level-1 dipanggil Level-2, begitulah seterusnya. ToneExcel membayar komisyen setiap kali mereka topup sehingga Level-3 dan setiap level adalah infinity. Komisyen topup dari 1-31hb akan dibayar pada 21hb berikutnya. Setiap pembayaran bonus akan di tolak RM3 untuk kos pengurusan.


Komisyen yang dibayar kedalam akaun bank anda adalah:
(Jika kita sendiri top-up dari RM20-RM59)
Level-1 sebanyak 6%
Level-2 sebanyak 3%

Level-3 sebanyak 11%

(Jika kita sendiri top-up dari RM60 dan keatas)
Level-1 sebanyak 10%
Level-2 sebanyak 3%

Level-3 sebanyak 13%

Maklumat Tambahan:

Produk yang ditawarkan adalah produk keperluan, semua orang menggunakan handphone, jadi samada kita menaja atau tidak, ia tidak mendatangkan apa2 beban kepada kita. Jika sebelum ini pun memang kita membayar bil berpulah atau beratus ringgit setiap bulan, maka sudah pasti kita tidak mempunyai masalah untuk topup lebih daripada RM20 setiap bulan. Tidak seperti sesetengah perniagaan MLM yang lain, setiap bulan kena buat maintain yang tinggi, kadang kala produk yang dibeli tidak digunakan, jadi ia akan menjadi beban kewangan kepada kita.

* Tidak perlu service kepada downline anda. Apabila kita menaja seseorang, kita tidak perlu untuk mengingatkan mereka supaya maintain setiap bulan, kerana jika mereka menggunakan phone pasti topup selalu. Malahan jika mereka ingin topup sekali pun, tidak perlu berjumpa kita, kita bukan buat bisnes jual topup, kalau nak topup mereka boleh buat dimana-mana kedai yang mereka mahu. Cuma yang pasti setiap kali mereka topup, anda akan dapat $$ komisyen.

ToneExcel merupakan syarikat yang kukuh, apatah lagi TuneTalk yang dimiliki oleh Tune Group yang diantaranya adalah AirAsia, TuneHotel, TuneMoney. Malahan lebih 30% TuneTalk dimiliki oleh Celcom. Saya yakin gabungan diantara pengendali program ini, iaitu ToneExcel yang menggunakan service provider TuneTalk merupakan gandingan yang sihat dan berdaya maju dimasa akan datang.

* Pada masa dan tarikh artikel ini di tulis (11am 24hb, April 2013) telah terdapat seramai 133,000 orang telah menyertai program ToneExcel ini dalam tempoh genap setahun setengah semenjak ianya dilancarkan pada 5.8.2010. Bilangan 133,000 itu menunjukkan keyakinan orang ramai terhadap kelebihan menyertai program ini. Malah selama saya menyertainya, tidak pernah walau sekali pun ToneExcel menghadapi masalah tidak bayar komisyen kepada saya atau ahlinya yang lain. Saya tabik spring kepada ToneExcel.

Prospek yang luas. Untuk meningkatkan komisyen yang akan saya perolehi, saya bukan hanya mempunyai peluang besar membuat tajaan terhadap ahli keluarga saya sendiri, tetapi saya boleh menaja lebih 26 juta rakyat Malaysia yang menggunakan handphone. Malah saya juga boleh menaja orang luar negara yang bekerja disini. Semuanya bergantung kepada diri sendir sahaja sekarang ini. Peluang sudah terbuka luas, samada kita ingin ambil atau tidak. Tepuk dada tanya keinginan.

* Jika anda seorang yang tidak pandai menaja, anda akan tetap menjadi pengguna setia talian TuneTalk ini kerana kelebihan yang diberikan seperti panggilan percuma pada hari-hari tertentu, insuran RM100k, point tiket menaiki kapal terbang AirAsia secara percuma (terutama para perkerja dari Indonesia) merupakan kelebihan yang tiada atau jarang diberikan oleh Telco yang lain.

Berdasarkan keterangan diatas, saya yakin program ini akan lebih bergerak maju dimasa akan datang dan menjadi satu fenomena serta kuasa baru didalam industri telekominikasi negara kita, sebagaimana dibuktikan oleh AirAsia. Bagi saya ia akan lebih manis jika ANDA dapat bersama-sama saya menyertainya. Terima Kasih.
SERTAI SEKARANG
DAPATKAN SIMKAD PREPAID TONEEXCEL HARI INI JUGA !!

Jadikan HandPhone Anda Sebagai Pengeluar Duit Setiap Bulan
Bukan Alat Menghabiskan Duit Anda


Untuk maklumat lanjut.. boleh hubungi +966500969958 HAIRI (Saya berada di Arab Saudi sekarang) (id saya idp134085) boleh sms bila2 masa.. insyaaAllah saya akan call anda semula..

Kalau anda ada lebih masa lagi.. sila ke laman web replika saya di bawah ini.. http://www.toneexcel.com/affiliate/index.php?ID=134085


  Banner ToneExcel di bawah ini akan membawa ke Website Replika saya.


Jika anda ingin berjinak-jinak dengan forex investment. Klik banner dibawah.

1 comment:

  1. kami sekeluarga tak lupa mengucapkan puji syukur kepada ALLAH S,W,T
    dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor togel.nya yang AKI
    berikan 4 angka <<< 9749 >>> alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus AKI.
    dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
    ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu AKI. insya
    allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
    kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
    sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka main togel
    yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi AKI SOLEH,,di no (((082-313-336-747)))
    insya allah anda bisa seperti saya…menang togel 275
    juta, wassalam.


    dijamin 100% jebol saya sudah buktikan...sendiri....







    Apakah anda termasuk dalam kategori di bawah ini !!!!


    1"Dikejar-kejar hutang

    2"Selaluh kalah dalam bermain togel

    3"Barang berharga anda udah habis terjual Buat judi togel


    4"Anda udah kemana-mana tapi tidak menghasilkan solusi yg tepat


    5"Udah banyak Dukun togel yang kamu tempati minta angka jitunya
    tapi tidak ada satupun yang berhasil..







    Solusi yang tepat jangan anda putus asah....AKI SOLEH akan membantu
    anda semua dengan Angka ritwal/GHOIB:
    butuh angka togel 2D 3D 4D SGP / HKG / MALAYSIA / TOTO MAGNUM / dijamin
    100% jebol
    Apabila ada waktu
    silahkan Hub: AKI SOLEH DI NO: (((082-313-336-747)))






    KLIK DISINI




    angka GHOIB: singapur 2D/3D/4D/



    angka GHOIB: hongkong 2D/3D/4D/



    angka GHOIB; malaysia



    angka GHOIB; toto magnum 4D/5D/6D/



    angka GHOIB; laos











    ..(`’•.¸(` ‘•. ¸* ¸.•’´)¸.•’´)..
    «´ 082_313_336_747_ ¨`»
    ..(¸. •’´(¸.•’´ * `’•.¸)`’•.¸ )..




    ReplyDelete